ریگل ،شرکت طراحی سایت در ارومیه
نوشته شده توسط : reza atashpeykar

امروزه فروش اینترنتی بخش عمده ای از فروش بزرگترین فروشگاه های دنیا را به خود اختصاص داده است. امتیازاتی که خرید غیر حضوری و اینترنتی به خریداران و فروشندگان می دهد استفاده از این روش را بیش از پیش مقرون به صرفه نموده است. اما راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی نیاز به سرمایه و بودجه فراوانی دارد. در صورتی که طراحی فروشگاه اینترنتی نتواند انتظارات خریدار را فراهم کند، خرید از سایت کاهش یافته و در ادامه ضرر مالی به فروشنده را به همراه دارد. شرکت ریگل که یک شرکت طراحی سایت در ارومیه است، تلاش دارد با بهترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری طراحی سایت فروشگاهی در ارومیه را برای همشهریان عزیز انجام دهد..

طراحی سایت در ارومیه

این شرکت علاوه بر طراحی سایت فروشگاهی، تلاش دارد سئو سایت در ارومیه را نیز به صورت هدفمند انجام دهد. تیم طراحی سایت ارومیه، ریگل طراحی سایت و تولید محتوای برای آن به شکلی انجام می دهد که د مدت کوتاهی سایت بتواند در صفحه اول جایگاه یافته و به مرور در رتبه های اول و دوم سایت قرار گیرد. رسیدن به همین هدف فروش سایت را روز به روز افزایش داده و مشتریان زیادی را به خرید از سایت وفادار می نماید. در ادامه تصمیم داریم امکاناتی که یک سایت فروشگاهی برای فروش بیشتر و جذب مشتری به آن نیاز دارد را بررسی نماییم.

امکانات مورد نیاز یک سایت فروشگاهی

اولین هدف طراحی سایت های فروشگاهی جلب رضایت مشتریان است. مشتری در زمان ورود به سایت فروشگاهی، باید بتواند خود را در یک فروشگاه واقعی تصور کند. از امکانات مورد نیاز یک سایت فروشگاهی باید به مواردی همچون سیستم سبد خرید، دسته بندی محصولات، قابلیت ثبت نظر، روش های خرید و ارسال کالا، لیست علاقه مندی ها، مدیریت سفارش ها و پرداخت ها و ... اشاره داشت. این گزینه ها از اصلی ترین نیازهای سایت فروشگاهی است. الزامات یک سایت فروشگاهی شامل مواردی است که در ادامه به آنها می پردازیم:

طراحی سایت باید به دسترسی آسان محصولات کمک کند

جستجو قوی از نیازهاس اساسی یک فروشگاه آنلاین است. اگر مشتری نتواند به راحتی سرچ انجام داده و محصول مورد نظر خود را پیدا کند، بلافاصله از سایت خارج می شود. از این رو سرچ بر اساس برند، مارک، قیمت، جنس، مدل و ... همگی باید در سایت طراحی شده و در دسترس خریدار قرار گیرد.

ثبت نام آسان و در عین حال کامل

هر فرد برای خرید باید در سایت ثبت نام نماید. این ثبت نام نباید بسیار طولانی و خسته کننده باشد و در عین حال باید تمام اطلاعات کاربردی و مورد نیاز فروشنده را دریافت نماید. مشتری باید بتواند اطلاعات خود را ویرایش نماید و باید امکان خرید برای دیگران را نیز در دسترس داشته باشد.

سایت باید اعتماد مشتریان را جلب کند

سایت فروشگاهی دارای تراکنش های مالی است و به همین دلیل باید امنیت در آن وجود داشته باشد. از این رو برای ثبت تراکنش های مالی باید از درگاه ssp استفاده شود. با اعتماد سازی می توانید سوابق درخشانی به دست آورده و به عنوان یک برند معتبر  شناخته شوید.

یکی دیگر از عوامل اعتماد سازی در سایت امکان ثبت نظرات واقعی مشتریان است. در صورتی که مشتری نظر منفی خود را در سایت نبیند، نمی تواند به نظرات ارائه شده در سایت اعتماد کند. در حالی که یکی از روش های انتخاب محصولات، خواندن نظرات دیگران درباره محصول مورد نظر است. امکان ثبت نظر و ثبت نظرات مثبت و منفی در کنار هم، از ارکان اساسی یک سایت فروشگاهی است.

فروشگاه آنلاین باید امکان مقایسه محصولات را فراهم کند

یکی از مهمترین دلایل خرید از فروشگاه اینترنتی امکان مقایسه محصولات از برندها و مدل ها با قیمت های مختلف است. در صورت ارائه پیشنهاد به مشتری می توانید روی نظرات و ایده های او تسلط یافته و در انتخاب بهترین محصول به او کمک کنید. این عوامل مشتری پسند بودن سایت را افزایش می دهد و مشتری به باقی ماندن در سایت تشویق می کند.

انتخاب روش پرداخت ویژگی دیگر سایت فروشگاهی

اینکه مشتری در انتخاب خرید چگونه هزینه مربوط به خرید را پرداخت گزینه انتخابی به حساب می آید. در پرداخت آنلاین فاکتور فروش و اعلام های مربوط به پرداخت، اعتماد مشتری را جلب می کند. پرداخت در محل نیز انتخاب افرادی است که به پرداخت آنلاین اطمینان ندارند. در این روش فرد بعد از تحویل کالا پول را پرداخت می کند.

پشتیبانی از خرید حق مسلم مشتری است

پشتیبانی از خرید انجام شده، اعتماد و اطمینان مشتریان را جلب می کند. پشتیبانی باید از طریق سایت انجام گیرد و خریدار با یک کلیک بتواند به پشتیبانی سایت دسترسی داشته باشد.

زیبایی های بصری سایت عامل وفاداری به سایت است

یکی از مهمترین فاکتورهای وفاداری به سایت زیبایی و جذابیت سایت است. شاید از نظر شما رنگ ها و اشکال تاثیری در فروش نداشته باشد اما تیم طراحی سایت در ارومیه به این مهم واقف هستند که رنگ ها تاثیر زیادی در وفاداری به سایت دارد. این رنگ ها و المان های بصری سایت هستند که شما را به خاطر می آورند و باعث ثبت برند شما در ذهن مشتری می شود.

امکان قرار دادن تصاویر با کیفیت در سایت

یک فروشگاه اینترنتی باید از هر لحاظ قوی باشد و امکان قرار دادن تصاویر با کیفیت با حجم بالا در آن وجود داشته باشد.

جایگذاری اطلاعات محصول در مکان مناسب سایت

در طراحی سایت قرار دادن ایتم هایی چون تصویر محصول، قیمت آن، اطلاعات اختصاری و اطلاعات تکمیلی اهمیت زیادی دارد. مشتری نباید به دنبال اطلاعات باشد بلکه همه آنچه نیاز دارد باید در معرض دید او قرار گیرد. قرار دادن اطلاعات محصول به سئو سایت نیز کمک می کند.

کلام آخر

سئو سایت در ارومیه

امروزه کسب و کار اینترنتی جای خود را به فروش حضوری داده است. لازمه هر شرکت بزرگ و کوچکی داشتن یک سایت اینترنتی است تا بتوانند محصولات و خدمات خود را ارائه داده و مشتریان خود را افزایش دهند. از این رو داشتن یک سایت ایده آل با رتبه مناسب در گوگل به افزایش درآمد شما کمک می کند. تیم طراحی سایت ریگل با طراحی سایت در ارومیه تلاش دارد نیاز همشهریان ارومیه ای را با بهترین شرایط برطرف نماید. این شرکت با طراحی سایت فروشگاهی در ارومیه، انجام سئو سایت در ارومیه و آموزش طراحی سایت در ارومیه خدمات کامل به مشتریان خود ارائه می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: